Z dôvodu veľkonočných sviatkov budú objednávky odoslané v utorok 2. apríla.

Z dôvodu veľkonočných sviatkov budú objednávky odoslané v utorok 2. apríla.

365 dní na vrátenie tovaru - bez udania dôvodu!
Doručenie 3 € - Možnosť doručenia zadarmo nad 49 €-
Kontaktujte nás

Každý má svoj príbeh

Chceme pomôcť každému mužov povedať ten svoj.

Vízia

Pánske doplnky nie sú o obliekaní na špeciálne príležitosti, ani nie sú vyhradené pre určitú skupinu mužov. Nie je to o trikoch alebo o tom, aby ste nevyhnutne vyzerali dobre. Ide o vyrozprávanie vášho príbehu a vyjadrenie toho, kto naozaj ste. Jeden zo spôsobov, akým sa to dá dosiahnuť, je prostredníctvom menších vecí, ktoré nosíte - doplnkov.

Trendhim navrhuje kvalitné pánske doplnky, ktoré sú módne a cenovo prístupné. V súčastnosti máme 13 značiek, ročne vydávame niekoľko kolekcií a máme neustále rastúci arzenál článkov, ktoré vám pomáhajú vyťažiť z vašej objednávky, čo najviac.

Naše hodnoty

Chcete pracovať pre Trendhim?

Preskúmajte voľné pracovné pozície a spoznajte nás lepšie tak, že si prečítate náš Atlas.

1 Každý má svoj príbeh 2 Príbeh o trendhim 2.1 20072.2 20082.3 20092.4 20102.5 20112.6 20122.7 20142.8 20152.9 20162.10 2017-20182.11 20192.12 20202.13 20212.14 20222.15 Vyberte sa na prehliadku najlepšej dánskej kancelárie a skladu

Príbeh o Trendhim

Mali ste niekedy aj vy jeden z tých dní? Deň, keď ste hrali hru na naháňačku s prestavovaním budíka na mobile o pár minút neskôr? Áno, tieto dni máme tiež.

Sú to naše rozhodnutia, ktoré definujú náš príbeh.

Nemôžeme vám pomôcť rozhodnúť sa, ako dlho by ste mali ešte spať, ale môžeme vám pomôcť vyrozprávať svoj príbeh tým, že vám ponúkame produkty, ktoré nie sú k dispozícii nikde inde na svete. Všetky naše produkty skrývajú v sebe niečo jedinečné. Boli navrhnuté v Dánsku a spadajú pod jednu z 13 domácich značiek.

Ktorý si vyberiete?

Aký príbeh rozpoviete?

Prečítajte si krátky príbeh o tom, ako Trendhim vznikol... od kolísky až po dospelosť, tak ako si ho pamätáme.

2007

Všetky dobré príbehy začínajú na počiatku... ale nie o 4 ráno.

Trendhim sme založili ja (Mikkel) a Sebastian na začiatku roku 2007. Mali sme 18 rokov a dokončovali sme náš posledný rok na strednej škole. Mladí, plní energie, tak trochu šťastne naivní, ale hlavne s nesmiernou túžbou naštartovať náš vlastní biznis.

Napadli nás dva rôzne podnikateľské plány. Rozvážať chleba cez víkend priamo až do domu alebo e-shop s doplnkami pre mužov.

Ako sa hovorí, podnikateľ musí dať do svojho biznisu všetko, ak chce mať úspech. Určite je to tak a rozhodne s tým súhlasíme. A práve preto sme si rýchlo uvedomili, že stávať o 4 ráno a rozvážať chlieb nie je naša šálka kávy.

A tak bolo rozhodnuté! Idea ranného rozvozu chleba padla do záhuby z predstavy ranného vstávania a z jej popola sa zrodil Trendhim.

Zobrazený produkt: Hodinky Rosegold & Brown Nivil

2008

Ďakujem, mami

So 4000 euro, ktoré boli ťažko zarobené viazaním kvetín a roznášaním novín (príbeh na niekedy inokedy), sme sa pustili do tohto veľkého dobrodružstva.

S našou naivitou, ktorú predbehol iba náš podnikateľský zápal, sme sa po hlave vrhli do všetkého, čo je pre internetové podnikanie potrebné. Kódovanie, nákup tovaru, starostlivosť o zákazníkov, poistenie, účtovníctvo, fotenie produktov a oveľa viac.

Naše rodiny a priatelia mali trochu problém pochopiť, čo vlastne robíme. Niektorí z nich radi využívali každú príležitosť, aby nám pripomínali, že to, o čo sa snažíme, je riskantné.

Dokonca aj Sebastianova maminka, ktorá si synáčikovu budúcnosť maľovala v iných farbách, nakoniec prijala fakt, že nás nič a nikto od nášho zámeru a cieľa neodradí.

Dnes je našou nejvernejšou fanúšičkou a upozorňuje nás na chybičky na stránke, a to dokonca skôr, ako ich máme šancu spozorovať.

Obrázok nášho webu v rokoch 2008/2009. Nedržte to v sebe a poriadne sa zasmejte :-)

2009

Náš malý kúsok Ríma

Keby nás niekto dopredu upozornil, že bude potrebné pracovať 16 hodín denne, 7 dní v týždni, investovať ďalších 10 000 euro a vzdať sa akéhokoľvek sociálneho života počas 2 rokov, asi by sme to hneď od začiatku videli trochu inak. Takže sme vlastne vďační za našu mladučkú podnikateľskú naivitu a zápal.

Od roku 2007 do 2010 sme obaja stále pracovali na polovičný úväzok na pošte, aby sme mohli vyložiť chlieb (a občas aj mlieko) na stôl.

Sebastian a ja sme zdieľali byt o rozlohe 83 m2, kam sa okrem nás museli vojsť aj naše postele, kuchyňa, inventár obchodu a kancelária.

83m2 byt pre nás 3 (Sebastian, Mikkel, a Trendhim). Bývali sme tu niekoľko rokov.

Že Rím nebol vybudovaný za jeden deň, sme vedeli.

Na konci roku 2009 sme usúdili, že Tendhim konečne zarába dostatočne na to, aby sme mohli opustiť naše zamestnanie na pošte, a sústrediť sa iba na Trendhim. Olala, bol to skvelý pocit!

Stále si veľmi živo vybavujem ten zvláštny pocit v žalúdku cestou domov po poslednej zmene na pošte. Bola to zvláštna kombinácia extrémneho šťastia, vzrušenia, stresu, obáv a okamžitého nervového zrútenia.

Urobil som správne rozhodnutie? Trendhim nám teraz musí vynášať dva celé platy a peniaze, čo sme si doteraz ušetrili, možno za 6 mesiacov nebudú. Tieto pochybnosti ale prevýšila jedna vec. A to, keď som si uvedomil, že teraz mám čas urobiť z Trendhim niečo skutočne skvelé!

2010

Kto potrebuje spálňu?

Veci sa začali rýchlo hýbať. Rozšírili sme našu ponuku o nové kategórie a začali sme doručovať do ďalších krajín. A...potrebovali sme viac miesta. Škatule s tovarom sme mali doma doslova v každom rohu a obaja sme spali na miniatúrnych matracoch v obývačke.

Pretože sme boli dvaja mladí nezadaní muži, prenajali sme si veľkú vilu v susedstve. Jasné. Považovali sme to za skvelé riešenie, pretože sme nemuseli každý deň jazdiť do práce a mohli sme sa kopať do zadku, od rána až do večera.

Náš nový dom... kde bolo dostatok miesta pre nás oboch a pre Trendhim

2011

Nová éra

Prišiel rok 2011 a my sme museli náš biznis opäť presťahovať, pretože majiteľ domu sa rozhodol nehnuteľnosť predať z dôvodu nám neznámeho, a nepozdávalo sa mu nás tam ponechať ako súčasť inventáru.

O niečo starší a o niečo múdrejší, ale stále veľmi nadšení pre budovanie niečoho skvelého, sme sa rozhodli prenajať si skutočný obchodný priestor o skvelej rozlohe 200 m².

Náš prvý sklad

2012

Raketa musí letieť rýchlo, nie priamo.

Vždy sme si boli istí tým, že chceme byť niečo viac, ako iba prevádzkari e-shopu. Tak sme v roku 2012 prijali ďalšiu výzvu. Vybudovali sme našu vlastnú skvelú značku doplnkov pre mužov, ktorú sme vypracovali do posledných detailov. A hurá! Nech sa páči – zrodil sa Lucleon.

Vlastná značka a navrhovanie našich vlastných produktov odrážalo našu túžbu o tom, čo chceme budovať v budúcnosti. To bol príbeh, ktorý sme chceli povedať...každopádne sme si vtedy naložili riadne veľké sústo.

2014

Redbull a zapálenosť je perfektná kombinácia

Na prelome rokov 2013 a 2014 sa veci začali hýbať naozaj rýchlo.

Trendhim rodina sa rozrástla. Pridal sa k nám Martin ako tretí spoločník v biznise. Už vtedy bol tak trochu "energy drink alkoholik". To sa nám páčilo!

Martin medzi nás skvele zapadol. Mali sme pár skvelých nočných pracovných sérií. Dobre si pamätám to ráno, kedy som sa prebudil na zvuk otvárania plechovky Red Bull. Martin si dával svoju rannú dávku :)

My traja - zľava Martin, Sebastian a Mikkel.

Na konci roka 2014 Trendhim vyrástol a rozšíril sa do Nórska, Švédska, Fínska a Holandska. V tom istom roku sme zdvojnásobili našu ponuku tovaru a začali sme najímať študentov, aby nám pomáhali baliť objednávky. Energetické nápoje boli preplácané.

2015

Skvelá skúsenosť

Pripojili sa k nám Karina a Kristof, inventár sa veeeľmi rozrástol a náš 200 m² veľký sklad bol tak plný, že jediný spôsob, ako nájsť tovar a zabaliť objednávky, bolo pohybovať sa bokom. Prakticky sme celý sklad premenili na sieť jednosmerných uličiek.

Tak sme mali poradu a po hodinách uvažovania sme urobili veľké rozhodnutie. Povedali sme dovidenia nášmu milovanému domovu... a presťahovali sa na druhú stranu ulice.

My piati. Zľava, Sebastian, Karen, Karina, Mikkel, a Martin. Na fotke bohužiaľ nie je Kristof.

Tak sme sa presťahovali do našej novej centrály s dostatkom miesta pre vysokozdvižné vozíky, ping-pongové stoly a veľké nápady.

Dni slobodných mužov a spanie na matraci v obývačke sa týmto skončili.

Jeden by si pomyslel, že "v ten moment sme sa stali profesionálmi." No...nie celkom.

Jednou z našich kľúčových hodnôt je Hakuna Matata (aká nádherná fráza). Je to niečo, čo si všetci v Trendhim držia blízko pri srdci. Už dávno sme sa rozhodli, že sa nikdy nechceme stať "profesionálmi" iba kvôli profesionalite.

Chceme s našimi klientmi hovoriť priamo a prirodzene, ako človek s človekom a našich zamestnancov považujeme za súčasť rodiny. Iba tak sa môžeme rozvíjať v oboch smeroch, ako ľudia a ako obchodná spoločnosť. Je to oveľa viac ako byť len ‘profesionál’.

Každý príbeh je iný. Nie sme muži, ktorí by chceli vyzerať ako cez kopirák. Tak prečo by sme to mali vyžadovať od niekoho iného?

2016

Dobre, potom sa to naozaj zrýchlilo

Aaah, 2016.

Začneme koncom februára, kedy sme sa rozšírili o 11 nových krajín a prijali sme 43 prekladateľov. Otvorenie nových trhov znamenalo, že sme museli do 8 rôznych jazykov preložiť všetkých 3.000 produktov a celú internetovú stránku! Nebolo to jednoduché. Ale čo je jednoduché?

Stanovili sme si, že z 3 000 produktov rozšírime našu ponuku na 5 000 jedinečných kúskov, ktoré začneme ponúkať online pred koncom roka. Mali sme teraz k dispozícii skladovacie priestory, ktoré sme potrebovali zaplniť.

2017-2018

Bež, gazela, bež

Dokonca ani zrútenie serverov počas Black Friday nemohlo v novembri 2018 zabrzdiť našu raketu... hoci pokus bol. Našťastie sme to zvládli a produkty sme odoslali načas. A mali sme nejaké reportáže z národného spravodajstva. Sebastian sa stal v tento deň hviezdou!

V roku 2017/2018 sme spustili predaj v 12 nových krajinách vrátane Austrálie, Singapuru, Južnej Afriky, Kanady, Nového Zélandu a USA, čo nás priviedlo na 28 aktívnych trhov. To je veľa nových príbehov, ktoré treba rozpovedať.

V týchto rokoch bolo veľkou časťou nášho zamerania zefektívnenie DNA našej značky a identity. V roku 2017 sme sa stali 10. najrýchlejšie rastúcou spoločnosťou v Dánsku - "Gazelia spoločnosť".

Nevieme, ako to robia naozajstné gazely… ale vďaka čomu stále bežíme my, je kombinácia skvelého tímu a viera v kvalitné produkty. A sme radi, že v Horsens nežijú žiadne gepardy.

2019

Viac príbehov na vyrozprávanie

Pamätáte si, že v roku 2012 sme mali iba jednu značku? Teraz máme v našom portfóliu 13 jedinečných značiek s viac ako 1 600 produktmi. Naším zameraním stále zostáva vytváranie produktov, ktoré v Dánsku navrhuje náš interný dizajnérsky tím a sú dostupné iba prostredníctvom Trendhimu.

Veľa sa toho nezmenilo. Okrem toho, že naši zákazníci majú väčší výber a viac spôsobov, ako rozpovedať svoj príbeh. Martin stále pije energetické nápoje a nikto z nás neľutuje, že cez víkend nepečie chlieb. Hádajte, či tlačidlo na prestavenia budíka zvíťazilo?

Už to bolo povedané, ale v dnešnej dobe sú našou najcennejšou súčasťou ľudia. Sme šťastní, že sme obklopení pracovitými, starostlivými, zodpovednými a pozornými ľuďmi viac ako kedykoľvek predtým. Tím Trendhim sa v súčasnosti skladá z viac ako 50 fantastických ľudí. Niektorí pracujú na čiastočný úväzok, niektorí na plný úväzok ... ale všetci sú rovnako úžasní.

Snažili sme sa všetci stretnúť v kancelárii, aby sme si spravili peknú fotku, ale nebolo to možné. Budete sa teraz musieť uskromniť s 26 ľuďmi.

Tak, dostali sme sa až sem. Rovnako ako všetky dobré príbehy... aj ten náš bude pokračovať a už sa nevieme dočkať na to, čo nás čaká.

Vďaka za to, že ste súčasťou spoločnosti Trendhim. Teraz je čas, aby ste sa vrátili k vášmu príbehu. Urobte to najlepšie, ako viete!

2020

Dobré služby = dobrý obchod

Naše zameranie na zákaznícky servis sa oplatilo. S lockdownom, ktorý priviedol viac nakupujúcich online, začalo aj viac ľudí zdieľať svoje skúsenosti na sociálnych sieťach. A slovo Trendhim sa šírilo ako požiar – väčšina názorov bola veľmi pozitívna.

Šírenie názorov pridalo palivo k nášmu rastu, čo nám umožnilo najať viac ľudí, navrhnúť viac dizajnov a objednať väčšie množstvá produktov, čím sme znížili celkové náklady. To všetko nám pomohlo udržať naše doplnky cenovo dostupné a zároveň výrazne zlepšiť kvalitu a výber produktov.

Rok 2020 nebol dobrý z mnohých dôvodov, ale videli sme ho ako príležitosť na zmenu k lepšiemu. Vždy sme si boli vedomí našej zodpovednosti voči životnému prostrediu a spoločnosti ako celku, a tento rok sme sa pustili do jedných z našich najambicióznejších udržateľných projektov.

2021

Teraz to začína byť vtipné

Ten sklad s rozlohou 3 000 m2, do ktorého sme sa presťahovali v roku 2019. Viete... ten s „veľkým priestorom na rast“. Áno, bol príliš malý. A to nie je všetko: náš systém riadenia skladu nezvládol množstvo objednávok, ktoré sme každý deň dostávali.

Takže sme sa zmobilizovali a presťahovali celý sklad – všetkých 650 000+ jednotlivých položiek – za jeden víkend! S 5 500 m2 skladom na 3,3 hektároch budeme mať viac priestoru, ak to budeme potrebovať, pretože to teraz ide rýchlo. A náš nový skladový systém funguje ako dobre naolejovaný stroj.

Napriek pandémii a s ňou spojenými globálnymi problémami s dodávkami sa nám podarilo navrhovať a vytvárať nové exkluzívne produkty (už ich máme 1000) a rozšíriť počet našich zamestnancov na viac ako 100 úžasných kolegov. Mnohí z nich sú na obrázku nižšie a vyjadrujú svoje nadšenie (:

Tento rok sme rýchlo rástli a tento rast sme strategicky využili. Viac objednávok vo väčšom objeme robí výrobu lacnejšou, ale namiesto toho, aby sme stlačili cenu dole, zvýšili sme kvalitu. Do roku 2021 sme vylepšili niektoré z našich najobľúbenejších položiek a budeme v tom pokračovať aj v blízkej budúcnosti – okrem toho, že každý týždeň pridávame do nášho sortimentu ďalšie fantastické kúsky.

Učiť sa znamená žiť a zlepšovať sa znamená prosperovať.

2022

Budeme vás informovať

Za posledných pár rokov sme si prešli úžasnou cestou a naším cieľom je neustále sa zlepšovať, vyvíjať a vytvárať vysokokvalitné a cenovo dostupné doplnky, s ktorými môžete vyrozprávať svoj príbeh. Ostaňte s nami.

VYBERTE SA NA PREHLIADKU NAJLEPŠEJ DÁNSKEJ KANCELÁRIE A SKLADU

PRIPOJTE SA A VYHRAJTE 400 €

Prihláste sa na odber tipov o štýle, špeciálnych ponúk a informácií o uvedení nových produktov na trh. Automaticky sa zapojíte do mesačného žrebovania o darčekovú poukážku v hodnote 400 €.

Súhlasím so Zásadami ochrany osobných údajov spoločnosti Trendhim. Môžete sa kedykoľvek odhlásiť.