Objednajte si do stredy 18. decembra do 16:00 - a objednávku dostanete pred Vianocami
365 dní na vrátenie bez udania dôvodu
Doručenie 5 € - Zadarmo nad 29 €
i
02 327 848 49 - (pracovné dni 9.00-17.00 )
Všetky doplnky
Doplnky k obleku
Šperky
Tašky & Peňaženky
Výsledky vyhľadávania ""
Objednajte si do stredy 18. decembra do 16:00 - a objednávku dostanete pred Vianocami
Objednajte si do stredy 18. decembra do 16:00 - a objednávku dostanete pred Vianocami
Doručenie 5 € - Zadarmo nad 29 €
i
Trendhim
×
Jazyk:
Všetky kategórie
Hodinky
Holenie
Ihly do saka / klopy
Klobúky / Čiapky
Košele
Kravaty
Manžetové gombíky
Motýliky
Náramky
Náušnice
Opasky
Peňaženky
Prstene
Retiazky / Náhrdelníky
Rukavice
Slnečné okuliare
Spony na kravatu
Starostlivosť o fúzy
Tašky
Traky
Vreckovky do saka
Šály
02 327 848 49
Pracovné dni 9.00-17.00
Zľavy a inšpirácie

Dostávajte naše novinky raz alebo dvakrát do týždňa.

Príležitostné novinky - len zľavy do 50%.

Inšpirujte sa

Dodanie

Zásielka ešte nedorazila?Keď vám zásielku odošleme, informujeme Vás o tom prostredníctvom emailovej správy "Objednávka bola odoslaná", v ktorej vám pridelíme číslo, pod ktorým môžete sv...Dozvedieť sa viac Kedy príde moja zásielka?Odhadovaný dátum doručenia nájdete vedľa informácií o doručí na stránke pokladne. Priemernú dĺžku doručenia pre všetky spôsoby môžete nájsť, keď kliknete na iko...Dozvedieť sa viac Ako funguje sledovanie zásielok?Všetky Vaše zásielky sú odoslané prostredníctvom Sledovania zásielok (Track & Trace). Automaticky dostanete číslo a odkaz pre sledovanie zásielky na Vašu emailo...Dozvedieť sa viac Ako bude moja objednávka odoslaná? / Možnosti doručeniaV spoločnosti Trendhim neustále hľadáme rýchlejšie a cenovo efektívnejšie spôsoby doručenia balíčka do vašich rúk. Kým nenájdeme rozpočet na vybudovanie armá...Dozvedieť sa viac Dostal som nesprávny produktAk ste dostali nesprávny produkt alebo je vaša zásielka nekompletná, kontaktujte nás na Kontaktujte nás a napíšte nám tieto informácie: Vaše číslo objednávk...Dozvedieť sa viac Chýbajúci tovar v zásielkeAk v doručenej zásielke chýba objednaný produkt, prosím okamžite nás kontaktujte a zadajte číslo objednávky a názov tovaru, ktorý v zásielke chýba. Okamžite...Dozvedieť sa viac Dostal/a som rozbitý/poškodený tovarV našom sklade pravidelne kontrolujeme kvalitu všetkých produktov. Ak ste náhodou dostali rozbitý alebo inak poškodený produkt, veľmi nás to mrzí. Situáciu v...Dozvedieť sa viac Nie ste doma v dobe doručenia?Informácie o tom, čo robiť v prípade, že nie ste doma v čase doručenia nájdete na stránke pokladne vedľa vybranej metódy odoslania. Stačí kliknúť na položku Inf...Dozvedieť sa viac Ako bude moja zásielka zabalená?Najviac nám záleží na tom, aby váš objednaný tovar prišiel v poriadku. Objednaný tovar je zabalený v závislosti od jeho typu, buď v bublinkovej obálke alebo...Dozvedieť sa viac Je možné tovar vyzdvihnúť v predajni?Jediné miesto, kde si môžete tovar osobne vyzdvihnúť, je sídlo Trendim v Horsens v Dánsku. Na tejto adrese sa nachádza náš sklad. Nezabudnite, že u nás je d...Dozvedieť sa viac

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Späť
Zmeniť moje heslo

Hurá! Poslali sme Vám email. Už čoskoro sa budete môcť prihlásiť!

Oops! Potrebujeme Vašu emailovú adresuVaša emailová adresa je nesprávna