Kúpte 2, dostanete 1 zadarmo | Vyprší za:

00:00:00

Kúpte 2, dostanete 1 zadarmo

Vyprší za:

00:00:00
365 dní na vrátenie tovaru - bez udania dôvodu!
Doručenie 4 € - Možnosť doručenia zadarmo nad 49 €-
Kontaktujte nás

Každý má svoj príbeh

Chceme pomôcť každému mužov povedať ten svoj.

Vízia

Pánske doplnky nie sú o obliekaní na špeciálne príležitosti, ani nie sú vyhradené pre určitú skupinu mužov. Nie sú o trikoch alebo o tom, aby ste nevyhnutne vyzerali dobre. Ide v podstate o vyrozprávanie vášho príbehu a vyjadrenie toho, kto naozaj ste. Jeden zo spôsobov, akým sa to dá dosiahnuť, je prostredníctvom menších vecí, ktoré nosíte - doplnkov.

Trendhim navrhuje kvalitné pánske doplnky, ktoré sú módne a cenovo dostupné. V súčastnosti máme 13 značiek, ročne vydávame niekoľko kolekcií a máme neustále rastúci arzenál článkov, ktoré vám pomáhajú vyťažiť z vašej objednávky, čo najviac.

Naše hodnoty

Chcete pracovať pre Trendhim?

Preskúmajte voľné pracovné pozície a prečítate si náš Atlas, aby ste nás spoznali lepšie.

1 Každý má svoj príbeh 2 Príbeh o trendhim 2.1 20072.2 2008 – 20142.3 20152.4 20162.5 2017 - 20182.6 20192.7 20202.8 20212.9 20222.10 20232.11 20242.12 2025

Príbeh o Trendhim

Mali ste niekedy aj vy jeden z tých dní? Deň, keď ste hrali hru na naháňačku s prestavovaním budíka na mobile o pár minút neskôr? Áno, tieto dni máme tiež.

Sú to naše rozhodnutia, ktoré definujú náš príbeh.

Nemôžeme vám pomôcť rozhodnúť sa, ako dlho by ste mali ešte spať, ale môžeme vám pomôcť vyrozprávať svoj príbeh tým, že vám ponúkame produkty, ktoré nie sú k dispozícii nikde inde na svete. Všetky naše produkty skrývajú v sebe niečo jedinečné. Boli navrhnuté v Dánsku a spadajú pod jednu z 13 domácich značiek.

Ktorý si vyberiete?

Aký príbeh rozpoviete?

Prečítajte si krátky príbeh o tom, ako Trendhim vznikol... od kolísky až po dospelosť, tak ako si ho pamätáme.

2007

Všetky dobré príbehy začínajú na počiatku... ale nie o 4 ráno.

Trendhim sme založili ja (Mikkel) a Sebastian na začiatku roku 2007. Mali sme 18 rokov a dokončovali sme náš posledný rok na strednej škole. Mladí, plní energie, tak trochu šťastne naivní, ale hlavne s nesmiernou túžbou naštartovať náš vlastní biznis.

Napadli nás dva rôzne podnikateľské plány. Rozvážať chleba cez víkend priamo až do domu alebo e-shop s doplnkami pre mužov.

Ako sa hovorí, podnikateľ musí dať do svojho biznisu všetko, ak chce mať úspech. Určite je to tak a rozhodne s tým súhlasíme. A práve preto sme si rýchlo uvedomili, že stávať o 4 ráno a rozvážať chlieb nie je naša šálka kávy.

A tak bolo rozhodnuté! Idea ranného rozvozu chleba padla do záhuby z predstavy ranného vstávania a z jej popola sa zrodil Trendhim.

Zobrazený produkt: Hodinky Rosegold & Brown Nivil

2008 – 2014

Robte to poriadne, alebo to nerobte nijak

Do firmy sme investovali všetko – nielen peniaze, ale aj čas, vzťahy a náš spoločenský život. 16-hodinové dni, 7 dní v týždni počas 2 rokov. Žiadne dovolenky ani sviatky. Bola to definícia driny.

Presťahovali sme sa z bytu, ktorý sme spolu zdieľali, do domu dostatočne veľkého, aby sme sa tam zmestili nielen my, ale aj naša firma. Za nenej ako rok sme presťahovali Trendhim do reálneho skladu.

Obrázok nášho webu v rokoch 2008/2009. Nedržte to v sebe a poriadne sa zasmejte :-)

Koncom roka 2009 bol Trendhim dostatočne ziskový na to, aby sme si boli schopní vyplácať plné platy. Dovtedy sme museli roznášať noviny a viazať kvety, aby sme mali na jedlo. Pracovať na čiastočný úväzok, aby ste si mohli dovoliť pracovať na plný úväzok, si vyžaduje naozaj veľa vášne.

V roku 2012 sme sa rozhodli, že je čas začať navrhovať naše vlastné produkty. A zrodila sa naša prvá interná značka, Lucleon.

Na konci roka 2014 Trendhim rástol stabilne a zdravo, takže sme prirodzene expandovali do Nórska, Švédska, Fínska a Holandska.

A... začali sme najímať ľudí na balenie objednávok. To bol úspech!

2015

Skvelá skúsenosť

Pripojili sa k nám Karina a Kristof, inventár sa veeeľmi rozrástol a náš 200 m² veľký sklad bol tak plný, že jediný spôsob, ako nájsť tovar a zabaliť objednávky, bolo pohybovať sa bokom. Prakticky sme celý sklad premenili na sieť jednosmerných uličiek.

Tak sme mali poradu a po hodinách uvažovania sme urobili veľké rozhodnutie. Povedali sme dovidenia nášmu milovanému domovu... a presťahovali sa na druhú stranu ulice.

My piati. Zľava, Sebastian, Karen, Karina, Mikkel, a Martin. Na fotke bohužiaľ nie je Kristof.

Tak sme sa presťahovali do našej novej centrály s dostatkom miesta pre vysokozdvižné vozíky, ping-pongové stoly a veľké nápady.

Dni slobodných mužov a spanie na matraci v obývačke sa týmto skončili.

Jeden by si pomyslel, že "v ten moment sme sa stali profesionálmi." No...nie celkom.

Jednou z našich kľúčových hodnôt je Hakuna Matata (aká nádherná fráza). Je to niečo, čo si všetci v Trendhim držia blízko pri srdci. Už dávno sme sa rozhodli, že sa nikdy nechceme stať "profesionálmi" iba kvôli profesionalite.

Chceme s našimi klientmi hovoriť priamo a prirodzene, ako človek s človekom a našich zamestnancov považujeme za súčasť rodiny. Iba tak sa môžeme rozvíjať v oboch smeroch, ako ľudia a ako obchodná spoločnosť. Je to oveľa viac ako byť len ‘profesionál’.

Každý príbeh je iný. Nie sme muži, ktorí by chceli vyzerať ako cez kopirák. Tak prečo by sme to mali vyžadovať od niekoho iného?

2016

Dobre, potom sa to naozaj zrýchlilo

Aaah, 2016.

Začneme koncom februára, kedy sme sa rozšírili o 11 nových krajín a prijali sme 43 prekladateľov. Otvorenie nových trhov znamenalo, že sme museli do 8 rôznych jazykov preložiť všetkých 3.000 produktov a celú internetovú stránku! Nebolo to jednoduché. Ale čo je jednoduché?

Stanovili sme si, že z 3 000 produktov rozšírime našu ponuku na 5 000 jedinečných kúskov, ktoré začneme ponúkať online pred koncom roka. Mali sme teraz k dispozícii skladovacie priestory, ktoré sme potrebovali zaplniť.

2017 - 2018

Bež, gazela, bež

Dokonca ani zrútenie serverov počas Black Friday nemohlo v novembri 2018 zabrzdiť našu raketu... hoci pokus bol. Našťastie sme to zvládli a produkty sme odoslali načas. A mali sme nejaké reportáže z národného spravodajstva. Sebastian sa stal v tento deň hviezdou!

V roku 2017/2018 sme spustili predaj v 12 nových krajinách vrátane Austrálie, Singapuru, Južnej Afriky, Kanady, Nového Zélandu a USA, čo nás priviedlo na 28 aktívnych trhov. To je veľa nových príbehov, ktoré treba rozpovedať.

V týchto rokoch bolo veľkou časťou nášho zamerania zefektívnenie DNA našej značky a identity. V roku 2017 sme sa stali 10. najrýchlejšie rastúcou spoločnosťou v Dánsku - "Gazelia spoločnosť".

Nevieme, ako to robia naozajstné gazely… ale vďaka čomu stále bežíme my, je kombinácia skvelého tímu a viera v kvalitné produkty. A sme radi, že v Horsens nežijú žiadne gepardy.

2019

Viac príbehov na vyrozprávanie

Pamätáte si, že v roku 2012 sme mali iba jednu značku? Teraz máme v našom portfóliu 13 jedinečných značiek s viac ako 1 600 produktmi. Naším zameraním stále zostáva vytváranie produktov, ktoré v Dánsku navrhuje náš interný dizajnérsky tím a sú dostupné iba prostredníctvom Trendhimu.

Veľa sa toho nezmenilo. Okrem toho, že naši zákazníci majú väčší výber a viac spôsobov, ako rozpovedať svoj príbeh. Martin stále pije energetické nápoje a nikto z nás neľutuje, že cez víkend nepečie chlieb. Hádajte, či tlačidlo na prestavenia budíka zvíťazilo?

Už to bolo povedané, ale v dnešnej dobe sú našou najcennejšou súčasťou ľudia. Sme šťastní, že sme obklopení pracovitými, starostlivými, zodpovednými a pozornými ľuďmi viac ako kedykoľvek predtým. Tím Trendhim sa v súčasnosti skladá z viac ako 50 fantastických ľudí. Niektorí pracujú na čiastočný úväzok, niektorí na plný úväzok ... ale všetci sú rovnako úžasní.

Snažili sme sa všetci stretnúť v kancelárii, aby sme si spravili peknú fotku, ale nebolo to možné. Budete sa teraz musieť uskromniť s 26 ľuďmi.

Toľko nových produktov a kolegov nám však spôsobilo problémy. Nový sklad, do ktorého sme sa presťahovali v roku 2015, bol už totižto pre nás príliš malý, takže sme sa presťahovali do budovy s rozlohou 3 000 m2 s dostatkom priestoru na rast.

2020

Dobré služby = dobrý obchod

Naše zameranie na zákaznícky servis sa oplatilo. S lockdownom, ktorý priviedol viac nakupujúcich online, začalo aj viac ľudí zdieľať svoje skúsenosti na sociálnych sieťach. A slovo Trendhim sa šírilo ako požiar – väčšina názorov bola veľmi pozitívna.

Šírenie názorov pridalo palivo k nášmu rastu, čo nám umožnilo najať viac ľudí, navrhnúť viac dizajnov a objednať väčšie množstvá produktov, čím sme znížili celkové náklady. To všetko nám pomohlo udržať naše doplnky cenovo dostupné a zároveň výrazne zlepšiť kvalitu a výber produktov.

Rok 2020 nebol dobrý z mnohých dôvodov, ale videli sme ho ako príležitosť na zmenu k lepšiemu. Vždy sme si boli vedomí našej zodpovednosti voči životnému prostrediu a spoločnosti ako celku, a tento rok sme sa pustili do jedných z našich najambicióznejších udržateľných projektov.

2021

Teraz to začína byť vtipné

Ten sklad s rozlohou 3 000 m2, do ktorého sme sa presťahovali v roku 2019. Viete... ten s „veľkým priestorom na rast“. Áno, bol príliš malý. A to nie je všetko: náš systém riadenia skladu nezvládol množstvo objednávok, ktoré sme každý deň dostávali.

Takže sme sa zmobilizovali a presťahovali celý sklad – všetkých 650 000+ jednotlivých položiek – za jeden víkend! S 5 500 m2 skladom na 3,3 hektároch budeme mať viac priestoru, ak to budeme potrebovať, pretože to teraz ide rýchlo. A náš nový skladový systém funguje ako dobre naolejovaný stroj.

Napriek pandémii a s ňou spojenými globálnymi problémami s dodávkami sa nám podarilo navrhovať a vytvárať nové exkluzívne produkty (už ich máme 1000) a rozšíriť počet našich zamestnancov na viac ako 100 úžasných kolegov. Mnohí z nich sú na obrázku nižšie a vyjadrujú svoje nadšenie (:

Tento rok sme rýchlo rástli a tento rast sme strategicky využili. Viac objednávok vo väčšom objeme robí výrobu lacnejšou, ale namiesto toho, aby sme stlačili cenu dole, zvýšili sme kvalitu. Do roku 2021 sme vylepšili niektoré z našich najobľúbenejších položiek a budeme v tom pokračovať aj v blízkej budúcnosti – okrem toho, že každý týždeň pridávame do nášho sortimentu ďalšie fantastické kúsky.

Učiť sa znamená žiť a zlepšovať sa znamená prosperovať.

2022

Zameranie na službu

Naše najpredávanejšie hodinky sú Dante. V roku 2022 sme podstúpili veľké riziko a prepracovali sme ich na základe ohlasov od zákazníkov. Pozrite si Dante II.

Investovali sme do úplne nového UV tlačiarenského stroja, aby sme mohli vyrábať na mieru tlačené zadné puzdrá na hodinky. To znamená, že teraz môžeme raziť text do kože, laserom gravírovať kov a tlačiť obrázky na zadnú stranu hodiniek. Radi totižto prinášame osobný prístup.

Chceli sme, aby firma pôsobila ako domov – nielen ako prenajatý kancelársky priestor. Každé oddelenie si mohlo vyzdobiť svoje priestory a teraz celá firma vyzerá ako obľúbené miesto na stretávanie a zábavu. Taktiež sme otvorili vlastné interné fitnescentrum! Máme bicykle, pásy a posiľňovňu... Nemôžeme sa teda vyhovoriť, že sa nemáme kde udržiavať vo forme.

Nebyť všetkých tých koláčov.

2023

Tak... Veľa... Produktov...

Nielenže sme v danom roku vytvorili nový rekord tým, že sme dali online viac ako 2000 produktov, ale pridali sme aj viacero kategórií. Boli to boxerky a ponožky rôznych tvarov, materiálov a farieb; máme aj samostatnú kategóriu pre darčekové krabičky a celú kopu nových piercingových šperkov.

Na znak oslavy si partia chalanov vo firme nechala prepichnúť uši.

Do nášho výberu sme zaradili aj novú značku - Otsu. Je to naša značka pouličného štýlu. Čo sa prevádzky týka, investovali sme do nového triediaceho zariadenia schopného pretriediť viac ako 2000 balíkov za hodinu s presnosťou 99,9%.

A posledný skromný míľnik: dosiahli sme priemerné skóre 4,7 na Trustpilot na 28+ trhoch, s minimálnym skóre 4,5 na každom z nich.

2024

Ideme dopredu rýchlosťou rakety

Rok sme začali s úplne novým, aktualizovaným Atlasom. Atlas je sprievodca našej firemnej kultúry, komunikácie a domácich značiek.

Máte záujem o prácu v Trendhim? Pozrite sa...

Náš nový triedič nám prišiel vhod počas našej valentínskej kampane. Doručili sme 43 114 balíkov a naše nové darčekové krabičky mali obrovský úspech!

2025

Pokračovanie na budúce